Intrebari si raspunsuri ANAF

1 Operatiunea constand in elaborarea unui contract de vanzare sau de cumparare a unui bun imobil 2103
2 Interpretarea conceptului de "servicii efectuate in legatura cu bunuri imobile" 1376
3 Ce contribuţii sociale obligatorii datorează o societate comercială pentru sumele platite administratorului cu care au încheiat contracte potrivit legii? 1380
4 Se datorează contribuţie pentru şomaj în cazul raporturilor de muncă sau de serviciu suspendate, potrivit legii? 1154
5 Cum se calculează şi se declară contribuţiile aferente drepturilor salariale acordate prin hotărâri judecătoreşti definitive şi irevocabile, acordate în anul 2011 pentru perioade anterioare? 1090
6 Care este tratamentul fiscal, din punct de vedere al contributiilor sociale obligatorii, aplicabil veniturilor neimpozabile din agricultura, obtinute de persoanele cu statut de persoana fizica autorizata sa desfasoare activitati economice? 892
7 Care este tratamentul fiscal, din punct de vedere al contributiilor sociale obligatorii, in ceea ce priveste calculul, plata si declararea contributiei de asigurari sociale de sanatate, pentru veniturile realizate din tranzactionarea titlurilor de valoare 985
8 Care este tratamentul fiscal, din punct de vedere al contributiilor sociale obligatorii, aplicabil in cazul veniturilor realizate din cedarea folosintei bunurilor – arenda? 1096
9 PFA, ÎI şi ÎF care realizează venituri numai în baza contractelor de agent au obligaţia depunerii Declaraţiei privind venitul asigurat la sistemul public de pensii - formularul 600? 1089
10 Care este tratamentul fiscal, din punct de vedere al contributiilor sociale obligatorii, aplicabil veniturilor neimpozabile din agricultura, obtinute de persoanele cu statut de persoana fizica autorizata sa desfasoare activitati economice? 829
11 Care este tratamentul fiscal, din punct de vedere al contributiilor sociale obligatorii, in ceea ce priveste calculul, plata si declararea contributiei de asigurari sociale de sanatate, pentru veniturile realizate din tranzactionarea titlurilor de valoare 792
12 Care este tratamentul fiscal, din punct de vedere al contributiilor sociale obligatorii, aplicabil in cazul veniturilor realizate din cedarea folosintei bunurilor – arenda? 838
13 Se datoreaza contributii sociale individuale in situatia in care o asociatie nonprofit acorda salariatilor sai diurna peste limita legala? 955
14 Care este tratamentul fiscal, din punct de vedere al contributiilor sociale obligatorii, aplicabil in cazul platilor compensatorii acordate in urma concedierilor colective, stabilite prin contractul colectiv de munca la nivel de unitate? 826
15 Care este tratamentul fiscal, din punct de vedere al contributiilor sociale obligatorii, in cazul administratorilor care obtin venituri in baza contractelor de administrare, prevazuti la art. 6 alin. (1) pct. IV lit. a) din Legea nr. 263/2010 privind sist 785
16 Care este tratamentul fiscal, din punct de vedere al contributiilor sociale obligatorii, aplicabil in cazul veniturilor obtinute de presedintele, membrii comitetului executiv si cenzorii asociatiei de proprietari? 763
17 Care este tratamentul fiscal, din punct de vedere al contributiilor sociale obligatorii, aplicabil in cazul indemnizatiilor de sedinta primite de consilierii locali, judeteni sau ai municipiului Bucuresti? 710
18 Care este modalitatea de calcul si momentul la care se vireaza contributiile sociale aferente sumelor reprezentand drepturi salariale, stabilite prin hotarari judecatoresti ramase definitive si irevocabile? 888
19 Care este tratamentul fiscal, din punct de vedere al contributiilor sociale obligatorii, aplicabil indemnizatiilor personalului incadrat in Serviciul Voluntar pentru Situatii de Urgenta? 782
20 Care este tratamentul fiscal, din punct de vedere al contributiilor sociale obligatorii, aplicabil veniturilor obtinute in baza contractelor de agent? 861